Teşekkür Ederim…

-Doktorum her şey için Teşekkür ederimm.

Adi Herif Seni :))

 

http://dikkattroll.com/

Köpeğiniz Sürekli Havlıyor mu??

Unutmayın ki  havlamak doğaldır! Köpeklerin iletişimi işin önem taşımaktadır.Ancak bazı zamanlar problemler yaratabilir. Sürü lideri olarak ölçüsüz havlamaları engellemek sizin görevinizdir.

Köpeğinizin hatasını düzeltin ve takip edin ! Köpeğinizi  bakışlarınızla, sesle veya fiziksel  uyarı  ( buradaki  fiziksel uyarı köpeğinizin odaklağını size çevirmek için bir dürtme hareketi olabilir ) ile düzelmeyi deneyin. Ancak sadece bu yetmeyebilir. Köpeğiniz durabilir ancak daha sonra yaptığı şeyi devam ettirmek isteyebilir. Vücudu sakinleşmiş olsa bile, beyni hala tetikte olabilir.Sabırlı olun.Köpeğiniz tamamen rahatlayıp eski haline dönene kadar bekleyin.

Sakin olduğunuzdan emin olun ! Sürekli havlama rahatsız edici olabilir, ancak eğer sinirli olursanız, köpeğinizi düzeltmeniz imkansız olacaktır.Hayvanlar kontrolsüz sürü liderlerini takip etmezler.Aslında köpeğiniz sizin enerjinizin aynasıdır.Eğer sinirliyseniz, köpeğiniz de sinirli olacaktır ve havlama sinirli veya endişeli enerjinin iyi bir dışa vurulma örneğidir.Önce kendi sinirinizi kontrol etmek için kendinize bir dakikanızı ayırın.

Köpeğinize destek olun ! Köpeğiniz aynı nesneye, insana, objeye, duruma tekrar tekrar havlıyor olabilir.O zaman siz köpeğinizin dikkatini çekerek ona yardımcı olabilirsiniz.Bedeninizi, aklınızı, ve sakin istikrarlı enerjinizi köpeğinizin geçemeyeceği görünmez bir duvar gibi kullanın. Mutlak istek ve odak ile eğer denerseniz sonuçlar sizleri  şaşırtacaktır.

Köpeğinize daha çok vakit ayırın ! Ölçüsüz havlama genellikle bastırılmış enerjinin sonucudur.Eğer hadiseniz böyleyse, çözümü de basittir.Enerjiyi daha yaratıcı yollarla boşaltın.Köpeğiniz günlük yürüyüşünü gerçekleştiriyor mu? Köpeğinizle zihinsel antreman yapın, köpeklerle oynamasına izin verin veya basit itaat oyunları oynayın.Köpeğinizle eğlenebileceğiniz çeşitli şeyler bulabilirsiniz.Köpeğinizde güvenli  bir şekilde eğlenebileceği bir uğraş bulun.

Profesyonel yardım alın ! Köpeğinizi hayatınıza aldığınız zaman köpeğinizin tüm sorumluluklarını da yerine getirmekle yükümlü olmak zorundasınız.Köpeğinizin her türlü sorunu onun hayatından değil, sizin ona sunduğunuz hayattan kaynaklanmaktadır.Bu yüzden bir köpek sahip olmanın sorumluluklarından birisi köpeğinizin sorununu çözmektir.Eğer kendi başınıza çözemiyorsanız, profesyonel bir yardım’a başvurmalısınız.

Bahçede Eğlence

Yazdan kalma bir video ile karşınızdayız !!!

Karşı apartmanın çocukları kendi bahçelerinde top oynarken Jack durur mu? Tabii ki durmaz. Jack rahat vermeyince , çocuklar bizim bahçeye girdiler. Ve bu komik görüntüler ortaya çıktı. Ödül mamasıyla bacaklarının arasından geçirmeye çalışıyorlar 🙂 

Pet Arkadaş

Herkese İyi geceler,

Bugün ki postumu gece yayımlıyorum. 🙂

Artık bizde petarkadas.com ‘un bir üyesiyiz.  Bu  siteye daha önce neden üye olmadım bilmiyorum. Birçok etkinlik düzenleniyor. Mesela aynı semtte oturan köpek sahipleri köpeklerini sosyalleştirmek için toplanıyorlar. Yaşadıkları sorunlar üzerine tartışıyorlar. Ya da köpeklerini çiftleştirmek isteyen köpek sahipleri birbirileriyle kolayca irtibata geçebiliyorlar ki beni en son sevindiren şey de bu oldu.

Eğer siz de bir hayvana sahipseniz (köpek,kedi,sürüngen,kuş,at…) bu siteye  mutlaka üye olmalısınız. Türkiye’nin dört bir yanından birçok hayvansever ile tanışıp petleriniz hakkında hoşça muhabbet edebilirsiniz. 🙂

Avcı Köpek

2012’nin ilk post undan herkese MERHABA,

Bugün benim için ve özellikle Jack için cok ilginç bir gündü. Neden mi? Anlatayım:)

Her zamanki gibi Jack ile akşam yürüyüşüne çıkmıştık. Son birkaç gündür farklı sokaklara girip çıkmaya başladık. Jack içinde değişiklik oluyordu. Daha meraklı bir şekilde dolaşıyordu. Bugünde yine farklı bir yolda karşıdan karşıya geçiyorduk. Birden Jack arkasını dönüp çalılıkların arasında deli gibi bir şey arıyordu. Ve aradığını da buldu, bir güvercin. Çalılıkların arasında ölmüş bir güvercin sanırım kedi öldürmüş. Jack o güvercini hemen ağzına aldı ve benim hiçbir komutumu dinlemeyerek bir güzel güvercini çatur çutur yedi. Ben zaten bakamadım. Bir ara güvercinin kafasını gördüm. İlk defa böyle bir şey gördüğüm için içim bir tuhaf oldu.

Ben tabii hemen veterinerimi aradım. Bunu çok doğal olduğunu, normal hayatında olsa günde  3-4 tane yiyebileceği söyledi. Evet aslında mantıklı düşünüldüğünde çok ama çok doğal. Bir anda böyle bir şeyle karşılaştığım için Jack’ e bir şey olur mu diye telaşlandım. Çünkü tüylü,ölmüş bir güvercin. Belki ishal olabilirmiş o da ölü bir güvercin olduğu için. Hepsi bu kadar yani. 🙂  Düşündüm ki hayvanları ne kadar da doğalarından uzaklaştırıyoruz. Çok doğal olan bir şeyi nasıl da yabancı bir şekilde karşılıyoruz. Ve Jack e en son baktığımda çok gururluydu,mutluydu. Kuyruğu havadaydı. O kadar mutlu olmuştu ki. Sevinçten olsa gerek hızlı hızlı yürümeye başladı sanki başka avlar peşindeydi. 🙂